Location Analytics for Retail – Detect. Connect. Engage. Convert.

Klasična retail industrija gubi korak sa Online shoppingom. Prvi razlog je manjak inovacija a rezultat toga je umanjena posjećenost ili žargonom industrije „foot traffic“. Drugi razlog je što se kompanije i dalje služe generičnim načinima komunikacije sa potencijalnim kupcima, koristeći bilboarde, magazine i video reklame. Po statistikama prosječni kupac (millennial) kada krene u shopping 71% istog bazira na nekom scenariju ili potrebi iako nema u vidu određen proizvod, samo potrebu. Isti kupac će prije nego i prvi put uđe u poslovnicu nekog retailera već biti na 80% odluke o tome šta želi da kupi. Dakle negdje od momenta kada se stvorila potreba do momenta kada je kupac ušao u radnju, mi smo ga ili dobili ili izgubili. U 30 minuta demonstrirat ćemo Vam kako dobiti bolji uvid u Vaše posjetioce, kako se povezati sa istima i učiniti ih redovnim posjetiocima i kupcima i kako se povezati sa njima na jedinstven i personaliziran nacin. Ili kako povećati posjećenost, lojalnost i prosječnu vrijednost potrošačke korpe kroz akcije vođene podacima.