By default, u slučaja kada naši korisnici trebaju novo izvješće u Dynamics 365 Business Central, konzultanti se uvijek okreću programerima i razvijaju skupa sa njima traženi zahtjev.
Dolaskom novih verzija Dynamics 365 Business Centrala, programeri, konzultanti i ključni korisnici mogu razvijati izvješća i modificirati ih, bez da za to imaju prethodno programersko znanje. Ukoliko korisnik uoči probleme sa izvješćem, telemetrija je tu da nam pomogne analizariti problem, ali i proaktivno djelovati u prepoznavanju navika korisnika.
U mojoj sesiji pokazati ću vam na koji način se može kreirati izvješće iz nule, koje su mogućnosti RDLC, Word ili Excel izgleda izvješća i kada ih koristiti te kako analizirati podatke iz telemetrije za Dynamics 365 Business Central.
Ukoliko standardno izvještavanje iz Dynamics 365 Business Centrala nije dovoljno, uvijek se možemo spojiti u Power BI i dohvatiti Dynamics 365 Business Central podatke. Predavanje ću zatvoriti sa prikazom kako spojiti Power BI i Dynamics 365 Business Central te iskoristiti potencijal integracije.