Minimalizam kao koncept u Produkt Menadžmentu
  • Cilj predavanja je proširiti ideju minimalističkog pristupa razvoju softvera sa fokusom na enterprise rješenja. Softver mora biti minimalistički i jednostavan za upotrebu, bez obzira koliko kompleksne probleme rješava. Ljudi imaju tendenciju da komplikuju stoga je ideja proširiti minimalistički koncept koji se već koristi u arhitekturi, dizajnu, literaturi i drugim industrijama. Obzirom na usporedbu 10-godišnjeg iskustva rada sa i za korporacije naspram jedno godišnjeg rada u startup-ima, sa ovim predavanjem imam cilj pomoći velikim kompanijama tokom razvoja softvera sa start-up alatima i njihovom kulturom.

    Iz mog ličnog iskustva, korporacije me uvijek podsjećaju na nešto sporo, kao velike spore mašine sa sporim procesima. Nivo komunikacije nije na zadovoljavajućem nivou te postoje brojni nivoi u hijerarhiji. Prave se dugoročni planovi od 10 godina, a legacy sisteme je gotovo nemoguće nadograditi tako brzo. Start-up mindset ne zahtjeva dugoročne planove, naprotiv brzina je ključna. Alate koje bi bilo poželjeno koristiti u korporativnom svijetu su: Involving Key Users, Usability testing, Lansiranje MLP - Most Loveable Product, Lean Enteprise pristup, Data-driven pristup, Release frekvencija - daily commits/builds/releases, itd.

    Minimalizam je životni stil i namjeran je, takav treba biti i proces razvoja softvera, jer će nam donijeti jednostavnost i fokus, odlike koje također start-upi posjeduju. Primjeri Yahoo Search, Craigslist, Reedit i zašto nisu uspjeli. Kako Usability testing može pomoći i kako ukinuti beskonačne diskusije ko je u pravu? Primjeri svakodnevnog software release-a, Lean kultura i Minimalism manifesto. Vidimo se na predavanju!

NazivVeličinaMinimalism for NetWorks 2019-ilovepdf-compressed.pdf 2.32 MB