Digitalna transformacija maloprodaje sa Dynamics 365 for Retail

Industrija maloprodaje se suočava sa velikim brojem izazova koji su (pre svega) posledica velikih očekivanja klijenata u segmentima online i mobilne maloprodaje. Sa druge strane, maloprodaja se i dalje u velikoj meri realizuje kroz klasične maloprodajne objekte i često postoji problem usklađenosti različitih kanala maloprodaje u smislu podataka o raspoloživosti artikala u različitim objektima ili skladištima, praćenja istorije prodaje i predviđanja potrebnih zaliha određenih artikala na različitim lokacijama u okviru maloprodajne organizacije kao celine. Takođe, kupci danas očekuju da ih prepoznamo i da analiziramo istoriju njihovih kupovina kako bi mogli da im predložimo artikle koje bi im bili potrebni i to bez obzira na to koji kanal ili kanale maloprodaje žele da koriste.

Na ovoj sesiji ćemo razgovarati o tome kako Microsoft vidi digitalnu transformaciju maloprodaje kroz Dynamics 365 for Retail i različite cloud tehnologija koje nam omogućavaju da upravljamo različitim kanalima maloprodaje korišćenjem jedinstvenog rešenja koje je u potpunosti usklađeno sa potrebama moderne maloprodajne organizacije i sve zahtevnijih kupaca.