NetWork 11 konferencija počinje u srijedu, 18.10.2023. godine uz otvaranje i keynote od 18:00 sati, a završava u petak, 20.10.2023. godine u 16:00 sati.
Za sve učesnike koji se prijave na konferenciju do 30.06.2023. godine, cijena kotizacije (early-bird ulaznica) iznosi 495 KM (+PDV), dok za prijave u periodu od 01.07.2023. do 30.09.2023. (regularna ulaznica) cijena kotizacije iznosi 630 KM (+PDV). Cijena kotizacije od 1.10.2023. do same NetWork 11 konferencije (kasne ulaznice) iznosi 730 KM (+PDV).
Da. Kotizacija za redovne studente, koji nisu u radnom odnosu, iznosi 200 KM (+PDV). Studenti su dužni da prilikom registracije na konferenciju pokažu validan studentski index na uvid.
Broj studentskih kotizacija je ograničen.
Ne.
Svaka kupljena ulaznica se veže za isključivo jednu osobu koja na osnovu iste dobija pravo pristupa konferencijskim sadržajima.
Ne. Smještaj nije uključen u cijenu kotizacije. Za informacije o hotelima u kojima je organizator osigurao popuste za učesnike posjetitite web stranicu o smještaju tokom konferencije.
Kotizacija za NetWork 11 konferenciju osigurava vam: pristup predavanjima o tehnologiji i poslovanju, ručak (19.10.2023. i 20.10.2023.), večeru (18.10.2023. i 19.10.2023.), pristup izložbenim prostorima, pauze uz osvježenja, pristup svim zabavnim sadržajima u sklopu konferencije, pristup konferencijskoj aplikaciji, pravo učešća u nagradnoj igri, pristup poslovnoj mreži, konferencijske materijale te pristup digitalnoj formi prezentacija nakon završetka konferencije.
Kotizacije se plaćaju po cijeni koja je navedena na predračunu. Cijene na predračunu zavise od datuma kada ste isti zatražili (generisali na portalu konferencije).
Sama registracija na portalu konferencije nije dovoljna, već je neophodno da nakon registracije zatražite predračun.
Nominacije za predavanja na NetWork 11 konferenciji će biti otvorene u za to predviđenom periodu, koji će biti komuniciran na zvaničnom sajtu konferencije, kao i zvaničnim kanalima na društvenim mrežama. Proces nominacije će se vršiti putem web stranice konferencije.
Uplaćeni iznos za kotizacije je moguće u potpunosti refundirati do 18.9.2023. U periodu od 19.9.2023. do 2.10.2023. je moguće refundirati 50% uplaćenog iznosa za kotizacije. Nakon 2.10.2023. refundiranje uplaćenog iznosa za kotizacije nije moguće.
Da biste osigurali pravo prisustva na konferenciji, potrebno je da se registrujete, te da posjedujete validnu ulaznicu.
Na osnovu vaših ličnih podataka, te podataka o ulaznici, izradiće se jedinstvena akreditacija koja se koristi kao dokaz prava prisustva sadržajima konferencije.
Da.
Prilikom registracije, kao predstavnik organizacije možete naručiti više ulaznica istovremeno.
Po prijemu uplate za narudžbu, na e-mail adresu ćete dobiti serijske brojeve ulaznica.
Serijske brojeve možete podijeliti saradnicima, klijentima ili partnerima kako bi se mogli registrovati za učešće na konferenciji.
U sklopu korisničkog panela možete samostalno registrovati članove/ice organizacije, te im direktno dodijeliti kupljene ulaznice.
Ukoliko ste od organizatora, sponzora ili partnera konferencije dobili vaučer kod, ostvarujete pravo na besplatno učešće na konferenciji.
Vaučer kod je potrebno unijeti u predviđeno polje prilikom registracije ili naknadno u sklopu korisničkog panela.
Ukoliko ste od organizatora konferencije dobili promotivni kod, isti možete iskoristiti prilikom registracije kako biste otvarili dodatni popust pri kupovini ulaznica.
Promotivni kod možete iskoristiti i prilikom pravljenja dodatne narudžbe u sklopu korisničkog panela.
Serijski broj jednoznačno određuje ulaznicu koja osigurava pravo učešća na konferenciji.
Ukoliko posjedujete serijski broj ulaznice, potrebno je da isti unesete prilikom registracije.
Ukoliko ste već registrovani, serijski broj možete naknadno unijeti u sklopu korisničkog panela.
Da.
U sklopu korisničkog panela imate mogućnost napraviti novu narudžbu.
Po prijemu uplate za narudžbu, na e-mail adresu ćete dobiti serijske brojeve dokupljenih ulaznica.
Da.
Kao predstavnik organizacije, u sklopu korisničkog panela imate mogućnost dodavati i brisati članove/ice organizacije, te izvršiti promjenu dodjele ulaznica.
Promjenu dodjele možete vršiti samostalno sve do trenutka dok nisu izrađene akreditacije.
U slučaju da je akreditacija izrađena, potrebno je kontaktirati korisničku podršku kako bi se izvršila izmjena.